سایت خبری فوتبال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سایت خبری فوتبال
نوشته شده در شنبه 18 فروردين 1401
بازدید : 694
نویسنده : امین پارسیان

فیفا قرار است تعداد استراحت های بین المللی را از پنج به چهار کاهش دهد.

این حرکت به این معنی است که برنامه‌های رادیکالی که توسط آرسن ونگر برای محدود کردن فوتبال بین‌المللی به دو وقفه طولانی‌تر انجام شده بود، کنار گذاشته شده است.

به عنوان بخشی از برنامه خود برای ترسیم مجدد تقویم جهانی، هیئت حاکمه جهانی سال گذشته دو برنامه جایگزین را پیشنهاد کرد که یا همه مسابقات مقدماتی هر ماه اکتبر برگزار می‌شوند یا دو وقفه سه هفته‌ای در اکتبر و مارس.
بسیاری از اتحادیه‌های فوتبال با این پیشنهادها مخالفت کردند، زیرا آنها رتبه بازی بین‌المللی را کاهش می‌دادند و فروش بلیت‌ها را سخت‌تر می‌کردند و فیفا اکنون آماده عقب‌نشینی است.

بر اساس یک توافق سازشی که احتمالاً قبل از جام جهانی در اواخر سال جاری به تصویب می رسد، تعداد استراحت های بین المللی از پنج به چهار کاهش می یابد، که در ماه های نوامبر، مارس و ژوئن به اضافه یک استراحت طولانی تر انجام می شود. هر کشور چهار بازی را در اوایل پاییز انجام می دهد.

یوفا از وضعیت فعلی پنج وقفه خوشحال است، اما آماده پذیرش سازش فیفا است، که به نفع سایر کنفدراسیون‌هایی است که بازیکنان آنها باید با زمان سفر طولانی‌تری دست و پنجه نرم کنند.
احساس غرق شدن برای اقامت کشتی

برخی از WAGهای انگلیس و خانواده‌هایشان به دلیل نگرانی از ابتلا به تب کابین و تجاوزات احتمالی به حریم خصوصی خود، در مورد ماندن در کشتی‌های کروز در طول جام جهانی فکر دیگری می‌کنند.

همانطور که Sportsmail در ماه گذشته فاش کرد، تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک کشتی لوکس را رزرو کرده‌اند که در سواحل دوحه لنگر می‌اندازد، پس از اینکه تحت‌تأثیر اقامتگاه‌های پیشنهادی در شهر قرار نگرفته‌اند.
با این حال، دیگران با این طرح قانع نشده اند و همچنان در جستجوی هتل و آپارتمان هستند.

یکی از قایق هایی که به خانواده بازیکنان پیشنهاد شده است، یک شهر کوچک شناور است که می تواند چندین هزار مسافر را در خود جای دهد، که منجر به ترس از کمبود حریم خصوصی می شود.

همچنین نگرانی‌هایی در مورد نفوذ احتمالی رسانه‌ها وجود دارد، زیرا پاپاراتزی‌ها می‌توانند رزروهای داخل هواپیما را نیز تضمین کنند. آنها همچنین می توانند در برابر هواپیماهای بدون سرنشین که بالای سرشان پرواز می کنند آسیب پذیر باشند.

شوخی با سرمربی اورتون است

در بررسی مدیریت فوتبال توسط تریسی کراچ، عضو هیئت مدیره دنیس بارت-باکسندیل، مدیر اجرایی اورتون، منبع سرگرمی قابل توجهی در برخی از رقبای خود در لیگ برتر شده است.

این به دلیل تضاد بین توصیه های هیئت و هزینه های گزاف باشگاه مرسی ساید است.

کراچ گفت: «تمام هدف ما در مورد پایداری بلندمدت است» - پیامی که تا حدودی با ترازنامه اورتون مغایرت دارد که مجموعاً 373 میلیون پوند ضرر را در سه سال گذشته نشان می دهد.

بارت-باکسدیل تنها نماینده یک باشگاه لیگ برتر در پانل 10 نفره کراچ بود که توسط بازیکنان سابق، گروه هواداران و مدیران لیگ پایین تر تکمیل شد.

منبع: سایت خبری فوتبال تاج 90






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: